Toimitus ja palautusehdot

Asiakkaillamme on 14 päivän palautusoikeus fower.fi verkkokaupasta tilatuista tuotteista. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. Tuote tulee palauttaa sen alkuperäisessä pakkauksessa.

Lähetämme hyvityksen kortillesi tai alkuperäisen maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja todenneet edellä mainittujen ehtojen täyttyvän palautuksen osalta. Mikäli hyvitys ei onnistu alkuperäisen maksutavan mukaisesti Fower Equipment Oy voi hyvittää maksun käyttäjän pankkitilille tilisiirrolla.

Mikäli tuote on vastaanoton yhteydessä viallinen voit lähettää tuotteen meille ja vaihdamme sen uuteen. Viallisiin tuotteisiin pätee sama 14 päivän palautusoikeus.

Rajoitettu takuu

Uskomme tuotteidemme laatuun ja haluammekin asettaa rajoitetun 6 kuukauden takuun kaikkiin tuotteisiimme. Mikäli tuotteemme vioittuu normaalikäytössä voit lähettää rikkoutuneen tuotteen tapahtumakuvauksen kanssa meille. Selvitämme aina tapauskohtaisesti täyttyykö takuun ehdot, jonka jälkeen hyvitämme tuotteen uudella. Takuun täyttäviä vikoja:

  • vetoketju rikkoutuu
  • kiinnikejärjestelmä rikkoutuu
  • tuote rikkoutuu valmistusvirheen vuoksi

Yhteystiedot

Tuotepalautukset postitse osoitteeseen Sampolantie 24 18, 28370, Pori. Vastaanottaja maksaa postimaksut.

Refund and returns policy

Our refund and returns policy lasts 14 days. If 14 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@fower.fi

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@fower.fi and send your item to: Sampolantie 24 18, 28370, Pori

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: Sampolantie 24 18, 28370, Pori

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

Contact us at info@fower.fi for questions related to refunds and returns.